Meteen naar de content

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden
Artikel 1.
Definities

Klant: de koper
Het webshopbedrijf: Mi vida loca Streetwear
Herroepingsrecht. Het recht om uw aankoop binnen 14 dagen te retourneren.
Artikel 2.
2.1 Identiteit van het bedrijf.
Wij zijn de Webshop Mi vida loca Streetwear

2.2 Hoe kunt u ons bereiken?

Adres
Mi Vida Loca
Ambachtshof 80 2632BB Nootdorp

Nederland

webshop@mividaloca.nl

2.3 Openingstijden
Onze webshop is 24/7 geopend!
Wij zijn bereikbaar van maandag t / m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.
U kunt ons altijd een e-mail sturen. We streven ernaar om uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden (behalve in het weekend en op nationale feestdagen).

2.4 Overige informatie
KVK nr. 88184935

BTW / BTW nr. NL864530304B01

Artikel 3.
Relevantie

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle producten, diensten, acties, aankopen en retouren met betrekking tot de winkel.
We proberen deze algemene voorwaarden zo goed mogelijk onder uw aandacht te brengen voordat u een aankoop doet. Ze zijn ook te vinden onderaan elke webpagina in de voettekst.
Mochten er voor een specifiek product of dienst aanvullende voorwaarden gelden, dan brengen wij dit ook voor aankoop onder uw aandacht.


Artikel 4.
Het aanbod
4.1 Productinformatie
Onze producten hebben geen geheimen. Daarom vermelden we altijd de volgende productinformatie:

De prijs (inclusief belastingen)
Verzendkosten
Wijze van verzending
Betalingsmiddel
Als het product op voorraad is
Maten
Materialen die alleen voor het product waren
Realistische productafbeeldingen
4.2 Geldigheidsduur
Indien er een vaste periode is, bijvoorbeeld bij promotionele producten, wordt dit ook duidelijk vermeld.

4.3 Schrijffouten
Schrijffouten zijn voor ons niet bindend.

Artikel 5.
De overeenkomst

Een overeenkomst komt tot stand zodra de klant een bestelling bij ons plaatst.
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail.
De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste informatie over adres, naam, e-mailadres en telefoonnummer. Extra kosten die ontstaan ​​door het geven van verkeerde informatie komen voor rekening van de klant.
Artikel 6.
Herroepingsrecht

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om uw aankoop uit te proberen en ons te laten weten dat u deze wilt retourneren.
Wij zullen je aankoop binnen 14 dagen terugbetalen, na ontvangst van je retourzending en mits het product in de originele verpakking en staat is.
Wij vergoeden de retour verzendkosten alleen als de retourzending het gevolg is van een door ons gemaakte fout. Als we het verkeerde product hebben geleverd of als we een beschadigd product hebben geleverd. Anders zijn de kosten voor retourzending voor rekening van de klant.


Artikel 7.
Prijs

Zie artikel 4.
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.


Artikel 8.
Levering en uitvoering

Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw product (en) binnen een redelijke termijn, onbeschadigd en netjes verpakt, bij u wordt afgeleverd.
De levertijd is afhankelijk van het land waar u woont.
Voor bezorging kunnen we gebruik maken van PostNL en DHL.
Indien wij een product niet op tijd kunnen leveren, laten wij u dit binnen een maand weten en worden uw aankoopkosten direct aan u terugbetaald.


Het risico van beschadiging of vermissing van een product tijdens verzending, is onze verantwoordelijkheid.

Wij zijn niet aansprakelijk voor zendingen die kwijt raken ten gevolgen van een door de klant opgegeven foutief, incompleet of verkeerd adres.

Indien wij uw bestelling niet binnen 30 dagen leveren, heeft u het recht om uw bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Het aankoopbedrag plus verzendkosten wordt binnen 14 dagen na annulering aan u teruggestort.


Artikel 9.
Betaling

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: PayPal, iDEAL, Creditcard, Bankoverschrijving, Belfius Direct Net, SEPA, Bitcoin, KBC / CBC, Mister Cash, Paysafecard en SOFORT Banking.
Mocht er tijdens het betalingsproces iets misgaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.


Artikel 10.
Klachten
Een klacht kan per e-mail of telefonisch worden ingediend. Als u een klacht per e-mail indient, zullen wij binnen 24 uur reageren. Mochten we toch niet tot een oplossing komen. Er is een geschil.

Artikel 11.
Geschillen
Op deze voorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Een geschil kan ook worden voorgelegd aan het Europees platform voor geschillen (ODR-platform). http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Artikel 12.

Aanvullende of andere voorwaarden

We hopen dat deze voorwaarden u voldoende duidelijkheid en informatie hebben gegeven. Mochten er in de toekomst wijzigingen in deze voorwaarden plaatsvinden, dan zullen wij dit tijdig op onze website melden. Dergelijke veranderingen zullen natuurlijk nooit in het nadeel zijn van onze klanten.

From our Instagram